Bezorgen
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Nederland: 3-5 werkdagen. Door drukte kan het wel eens gebeuren dat je pakket langer onderweg is dan gepland. Hou dus goed de track & trace in de gaten.
Moet ik de verzendkosten betalen?
De verzendkosten zijn voor rekening van de klant. Het verzendtarief binnen Nederland is als volgt:
- PostNL pakket €4,15
Welke verzendopties kan ik kiezen?
Wij bieden op dit moment alleen verzending via PostNL aan.
De verzendkosten zijn voor rekening van de klant. Het verzendtarief binnen Nederland is als volgt:
- PostNL pakket €4,15
Kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra wij je pakket hebben meegegeven aan de koerier, ontvang je een e-mail met daarin een track & trace link. Via deze link kun je de zending volgen.
Kan ik mijn adres wijzigen?
Helaas kan ons systeem geen wijzigingen meer aan orders aanbrengen zodra ze geplaatst zijn. We willen dan ook benadrukken om altijd goed te controleren of je de juiste persoonlijke gegevens hebt ingevuld, voordat je je bestelling definitief maakt. Heb je hier nog vragen over? Neem dan contact op met noa.zelennacken@gmail.com en vermeld daarin je bestelnummer en adres.
Mijn pakket is nog niet geleverd, wat nu?
Het kan zijn dat jouw pakket vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder. Wij adviseren daarom eerst om goed de track & trace code te bekijken. Hierin staat aangegeven wat de status is van de levering.
Is je (retour)pakket kwijt? Neem dan contact op via noa.zelennacken@gmail.com met daarbij vermelding je naam, bestelnummer en de track & trace code of een verzendbewijs die je hebt gekregen bij het versturen van het pakket. Zonder track & trace code wordt er namelijk geen onderzoek opgestart naar vermiste pakketjes.